2011-05-22

Smårullar igen..

Nu börjar det småtuffa lite igen med musikmakeriet. Känns härligt! Vartefter ska det läggas sång på "Du är med mig", men jag tjuvmixar lite på den redan nu. Blir gött att få den klar. Låten skrev jag för några år sen under en lite jobbig period i livet. Inspirerades av Psalm 23 som betydde mycket för mig just då. Började producera den för över ett år sen, men någonstans halvvägs hamnade projektet på is av olika anledningar. Nu närmar det sig mål i alla fall.

Förra veckan började jag också jobba på ett nytt projekt som legat inom mig som ett litet drömfrö sedan en solig sommardag någonstans i Sverige 2005. Genom åren har det kommit låtfragment som sakta pusslats ihop till nya alster i väntan på sin tid. Nu känns det äntligen som den tiden har kommit och som sagt förra veckan började jag producera den första låten. Både underbart och skrämmande på samma gång! Jag ska avslöja mer om detta projekt framöver.

Peace!

1 kommentar:

  1. o my jeeeees you have a cittra som header och den e suuuuuperfiiiin!

    SvaraRadera

Kommentera